jueves, 23 de julio de 2009

Sempre em quedarà París.


Estirat damunt del llit, mirant la poca claror de les estrelles que es filtra per la cortina del balcó, escoltava com respiraves, havia arribat el moment... El pit em cremava i dins el meu cap volaven els records d'aquells moments en que havíem estat feliços el dos junts. Tot i així sabia que el conte de princeses havia acabat. Ja feia temps que sabia que allí dormiem més de dos: ella, jo y d'altres. No volia saber més. El que sabia amb certesa és que ha arribat el moment, el moment de partir.

Poc a poc vaig escurrir-me del llit i vaig esfumar-me pel balcó. En el jardí vaig desenterrar d'entre els rosers aquella capsa groga que me va regalar en Mariano, per si algun dia no tingés més remei que obrir-la. Qui sap?

Al garatge ja estava tot a punt, el ca i la guitarra com a únics acompanyants feia estona que m'esperaven al sidecar. Vaig agafar del armari una ampolla d'aquelles que guardavem per "ocasions especials" i una de whisky. Vaig tenir sort hi tot la moto va arrencar a la primera, gas a fons i rumb a... París, que és el que per ara em queda.

No hay comentarios: